♥manusia yang 'JAHAT' tidak bermakna dia akan 'JAHAT' selama-lamanya . dia akan berubah menjadi manusia yang jauh lebih 'BAIK' dari kita :]♥

KEBAHAGIAAN SEORG ISTERI

Apa yang buatkan seorang isteri tuh bahagia ? Jawapannye PELUKKAN DARI SEORANG YG BERGELAR SUAMI . hampair 5 bulan bagi aku hilang kebahagiaan . Tak ada suami disisi .tak ada pelukkan dari suami.. tak ada macam2 lah . Setiap hari jeles tengok orang lain yang suami sentiasa disisi .walaupon setiap pagi suami dia pg kerja balik malam . Tapi sekurang2nye setiap hari dapat peluk dari suami . Yang aku ni ? Menunggu hampir 5 bulan bila ada line mengadu macam2 . Ingatkan bila balik merasa kebahagiaan mcm org lain walaupon kadang2 gaduh(biaselahkan dah kata rumah tangga) bila balik aku nak kan selalu dipeluk tapi aku pulak yg kena balik ? Ke memang aku tak patut dapat merasakan kebahagiaan ? Ke aku ada salah sejak dari mula kawin ? YaAllah kau maha mengetahui atas segalanye kerana kau lah pemilik hati yg kekal abadi . .